Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Faktura VAT
Pytanie: Zmieniła się nazwa mojego banku. W jaki sposób zmienić nazwę banku na fakturze?
POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
Odpowiedź: W celu zmiany nazwy banku na fakturze należy wykonać kolejno poniższe czynności:
1. W oknie
Konfiguracja - Konta bankowe w pozycji "
Nazwa banku" wpisać nową nazwę banku.
2. W oknie
Rejestr faktur kliknąć przycisk
Dodaj - Faktura.
3. W oknie edycji faktury w sekcji
Dane dotyczące płatności w pozycji
Numer konta rozwinąć listę dostępnych kont i wskazać na niej numer konta, dla którego została dokonana zmiana nazwy banku (w przypadku faktury walutowej należy wskazać nr konta walutowego w zakładce Waluta). W ten sposób wszystkie dane związane z wskazanym kontem zostaną na nowo wczytane do dokumentu (a więc także nazwa banku) i pojawią się na wydruku.
4. Uzupełnić pozostałe dane na fakturze i potwierdzić przyciskiem
Zapisz.
5. Sprawdzić nazwę banku na podglądzie wydruku.
Uwaga! 1) Program zapamiętuje i domyślnie wpisuje na nowej fakturze dane z ostatnio zapisanej faktury (dotyczy to również informacji o kontach bankowych). Dlatego też, aby ustawienia numeru konta zostały trwale zapamiętane, należy wskazać numer konta na nowo wystawianej fakturze. Na wszystkich kolejnych fakturach domyślnie będą uwzględniane nowe dane banku.
2) Procedurę tę trzeba będzie powtórzyć dla innych rodzajów wystawianych dokumentów (np. faktur proforma, zaliczkowych, odwrócone obciążenie).